Tuesday, February 8, 2011

Rambut pacak

Petang semalam gi gunting rambut 2 bujang tu
mula2 fauzan yang gunting
India tu buat pacak kat rambut dia
kembang hidung Along kejap
dia  memang suka stail tu
tapi mana boleh buat macam tu kat sekolah
nak kena hempuk dengan cikgu ayu yang garang tu..keh3

lepas tu dak kenit lak yang gunting
dia duduk ok je
tapi mulut macam bertih jagung
jenuh india gunting rambut tu layan
dia lak cakap akit2 kat leher
lepas tu dia yang cakap dah..dah ..padahal belum selesai
dan sekali lagi india tu buat pacak kat rambut faiz

Ada orang yang menunggu luar kedai tu siap tersenyum bila tengok 2 org budak berambut pacak



menghayati aiskrim yang dibeli sebagai ganjaran berkelakuan baik semasa gunting rambut 





ni rambut pacak along lak



2 comments:

cikgu isza said...

bebudak memang suka buat rambut pacak.. angah ni yang rajin buat rambut pacak sampai taknak potong rambut kojet..

ada juga bebudak yang langgar peraturan buat rambut pacak kat sek.. habis saya kemek2kan.. kih3

ibuayu said...

cikgu isza: samlah kita sapa yg pacak rambut tu ibuayu ambil sikit ratakan balik..keh3

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015