Wednesday, February 16, 2011

Dating Petang Isnin

Bukan senang nak bersenang -senang dengan ayahnas pada waktu petang
hari Isni tu kami bertujuan ke Alor gajah
ayahnas pulak petang tu tak de traning bola
Jadi tiba2 je hati rasa bahagia....



wajah kesayanganku
"

Bukan senang nak tatap wajah ni waktu petang
So lepas hantar fauzan gi sekolah terus kami berdating
bukan jauh pun kat pekan Masjid Tanah ni
kat sini cendulnya paling sedaplah
rasa memang berlemak
 
disebelahnya ada gerai2 lain yang jual makanan
so ibuayu orderlah laksa sebagai tambahan
ayahnas order rojak

masa makan laksa ni memang sedap
tiba-tiba terjumpa...
"
"
"
"
ni
bukan satu tapi dua
yang hitam tu

terus putus selera
geram betul
ibuayu ni sebenarnya memang cerewet bab tempat makan
kalau gi gerai mesti pastikan ada sumber air utk basuhan mereka
and walaupun  tempat ni gerai biasa je
tapi tempatnya memang nampak bersih
sebelum ni pernah gak makan sini
tapi taklah kena macam ni
nampaknya lepas ni minum cendul jelah....

4 comments:

mummy_ayu said...

wah gie dating2..best tu..sekali ada lak 'something' yg dating gak dlm kuah laksa..spoil tul..
apa pun tahniah!! sbb apa??? meh jengah sini..http://mummyayucontest.blogspot.com/2011/02/and-3-winner-is.html

Nana said...

akak menang
http://mummyayucontest.blogspot.com/2011/02/and-3-winner-is.html

syariza09 said...

errkk....mmg putus selera. lalat ke tu??

alfa juliet said...

sy pun mcm awak..nampak aje bendasing dlm benda2 makanan

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015