Wednesday, February 9, 2011

Gi jalan raya cina

Kami dapat jemputan untuk jamuan raya cina semalam
bukan jauh pun depan rumah ni je...

 v
 v
 v
 v
 v
 v
 v
 v

tapi malam tu ayahnas and fauzan ada kelas malam
faiz lak awal dah tido

jadinya ayahnas and fauzan je yang singgah sekejap rumah taukeh tu sebelum gi tuisyen

ialah kitakan 1 msia
diorang memang dah siapkan makanan halal....
ialah pekerja dia ramai melayu
siap taukeh tu cakap
cikgu..sini cikgu..sini halal punya
mesti yang sana tak halal..

ayahnas kata ada satay,be hoon singapore dan macam2..

walaupun faiz tak pergi tapi dia tetap dapat ni....





oh ye gambar kami sekeluarga di atas tu bukan sebabnya nak gi raya cina
tapi masa tu nak gi wedding kat Lubok China..
dan sebab ada  china tu yang baju merah semua keh3
merahnya mak ngah

2 comments:

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015