Wednesday, February 16, 2011

Gembiranya bila menang FM

Alhamdulilah ada rezeki ibuayu nak menang contest
satu permulaan yang baik sempena maulidur rasul ni
tak sia-sia rajin join contest

selalu balik sekolah buka blog
tapi sebab petang ada koku so tak sempatlah nak on
balik koku je terus on and mendapat berita gembira
selalunya baca blog member2 terutama nana tentang kemenangan ke berapa untuk bulan ni..
ibuayu satu pun takde 
tq ye nana bgtau akak kemenangan ini


tapi kesabaran itu ada hikmahnya
menang contest mummyAyu

kalau nak tahu pemenang yang lain klik SINI

nak tulis jugak : kemenangan pertama 2011

6 comments:

SyUhAdA said...

thniah ye..~

Nana said...

HEHEHE XPE KAK..
KIRA JE BERAPA DAH MENANG
KASI PEMBAKAR SEMANGAT HEHEE
BEZNYE DAPAT FM..
SAYA PON SUKE FM

.: iEyLa :. said...

congrats sis..
da lame xjoin contest..huhu

sonata anak kancil said...

tahniah...

ibuayu said...

syuhada: tq ye

nana: nana ni idola akak tau ..keh3

iEyLa : tq

sonata : tq ye

mummy_ayu said...

tahniah kak..dah siap dah semua..esok Ayu pos kan yer..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015