Tuesday, February 1, 2011

Donut ikan

Sebenarnya hari isnin hari tu memang teringin nak makan KFC
hujan2 masa kat sekolah tu terasa bau KFC je
and ada member cerita pasal donut ikan
tu yg membara hati nak makan


petang tu gi beli makanan idaman ni
padahal bukannya jadi idaman selalu pun
kali ni je yang teringin


ni lah donut tu
 


bagi ibuayu rasanya oklah..
tapi  masa makan tu dah sejuk
kalau panas2 mesti sedap
cicah dengan sos tartar..puhhh

yang ni fauzan punya
"


ni pun fauzan punya
"

ni pun fauzan punya lagi ..


yang ni baru ibuayu and ayahnas punya
ibuayu makan pun seketul je
tak tahu kenapa
sebelum beli teringin sangat
dah beli tak nak makan lak

faiz punya chicky meal
tak sempat nak snap dia dah rembat dulu...

4 comments:

mummy_ayu said...

sedap yer? ayu baru tgk iklan tu..Ian dok bising gak nak .nak kena try ni
HB kat sini...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

oo, ni yg terbaru @ kepci op??
so far lom try agi..
kena try ni, cedap tak.. :P

mama tisya said...

tu la dk promo donus fish kn skarng..blum try lg..yg krushers tu pn blum try lg cz tk smua outlet kfc ada

ibuayu said...

mummy ayu : boleh tahanlah rasanya

leily: jom try

Mama tisya : donut tu ok tapi krushers kureng sikitlah rasanya..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015