Saturday, March 2, 2013

TAKOYAKI vs JERING


sesiapa yang belum pernah cuba bolehlah beli

ibuayu beli kat pasar malam je

satu set harganya RM 3.50
ada 4 biji
makan panas2 sedapnya




masa mula2 makan tu heran jugak
apa sampah sarap yang ditaburkan tu
rupanya bahan dia jual kat jusco
macam ada rasa ikan
tu sebab harganya mahal sikit

kami beli 3 set 
fauzan sorang makan 2 set

masa pergi pasar malam tu beli
satu lagi makanan special

jering
hehe
sepinggan rm 2
ada 18 biji
comel2 je
beli yang dah siap kopek
tak tahulah mahal ke murah
tapi rasanya cam mahal je kan



3 comments:

mama ila said...

takoyaki...best!!! ramai kawan cakap dah banyak skang nie ada jual kat pasar malam..tapi belum try lagi..yg biasa beli..kat Jusco ngan Sushi King

nik ros said...

takoyaki ni tak pernah lak mkn..nnt blh try. nama dia pun tak pernah nik dgr.

zarena heeney said...

takoyaki mmg sedap
ena mmg tak ckp klu mkn 1 set

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015