Monday, March 11, 2013

Kasut pun sampai RM700 lebih..

bukan kasut ni
ni selipar si Faiz
sibuk kita nak ambil gambar
heboh suruh snap kaki comel dia ni


 

kasut kat kaki ayahnas ni yang harganya RM 700 lebih
mahal ya
kasut bola ni pun bukan tahan sangat
3-4 tahun abislah hayat dia
lainlah kalau tak pakai
hehehe



 



jenama nike



yang warna pink purple tu rm 400 lebih
yang oren tu rm 700 lebih

tapi ayahnas tak beli pun yang 700 lebih tu
kalau beli jelingan tajam ibuayu bagi
hahahaha
ada tak org beli kasut mahal tu ya
ialah mesti ada kalau tak takkan diaorang jual kan

3 comments:

mama maman aka yana said...

amboi.. kasut pun rege beratus2.. pening pengsan kalu mama nak beli beratus2 nih.. hahaha.. org banyak duit maybe bg diorg ratus2 nih sikit jew.. bg kita dah tahap gaban dah tuh.. :)

Ibuhani said...

700 utk kasut! Kalau k.ani x bli......kasut k.ani paling mahal pun 200 lebih. Itu pun fikir byk3 kali utk bli....hehehe.....

zarena heeney said...

mesti ada punya
lg2 org yg pentingkan jenama nie

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015