Tuesday, March 12, 2013

muka cikgu cikgi awal tahun gelap

Kalau awal tahun ni 
susah sikit nak jaga muka

ialah macam2 permainan MSSM dah bermula
so sibuk dgn latihan pagi petang

anak murid yg terpilih lagilah jgn kata

golap semuanya hehe
lagi2 aekarang ni musim panas terikkan

itu pun kat pelajar bawa air masak botol besar

so kalau nak melawa sikit dah pertengahan tahunle..

bukan tak pakai uv ke apa2 pelindung

tapi kulit dah tua ni 
tak lut kut
hehe
lagipun x kan lah nak latih budak kita pakai payung lak

or duduk tepi bangunan bagi arahan kan

tak patut..mengelat namanya hehe
oh ya ibuayu latih budak olahraga

susah sikit nak target
kadang2 ingat budak kita dah kuat

rupa2nya budak sek lain lagi kuat

apa2 pun berlatih tetap berlatih
hampir sebulan gak


ini muka hujung tahun
yg awal tahun ni tak payah tunjuklah
malu hehe

1 comment:

nik ros said...

ngan cikgu2 skalai la join yea. semua tuk anak murid.sanggup berpanas hujan jugak

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015