Friday, January 14, 2011

Gi Bercuti - Jom Teka

Esok ibuayu nak gi bercuti 3hari je


tempat yang nak pergi ni memang idaman hati
(kalau bercuti kat mana2 pun tempat idaman sebenarnya)
ialah sebelum rancangan lagi satu berjaya...
(moga dipermudahkanNYA)


Plan asal nak gi berdua
tapi ayahnas yang tak sampai hati tinggalkan anak-anaknya
ibuayu bukan sampai hati tapi budget tak banyak
Ini pun sebab nak bagi kredit kat Fauzan dengan keputusan UPKK nya
maka ayahnas kata bawa sekali
dan dak kenit tu dapatlah juga joint kami
(jangan lasak2 ye faiz)

ada sapa2 sudi nak teka...tekalah..
klu...(kami akan ke tempat sejuk)
insyallah ada ole-ole untuk yang pertama meneka dengan betu....

P/s:  mak uda tak dibenarkan meneka ye..

24 comments:

mama tisya said...

genting highlands

mama tisya said...

cameron higlands

mama tisya said...

fraser hill

mama tisya said...

kota kinabalu

Nana said...

genting?

Nana said...

cameron?
bukit tinggi?
fraser hill?

::Mamalyna:: said...

cameron highlandsssssss!!!
selamat bercuti kak..

mama rifQy said...

genting

Cameron

Disneyland

Cute MuM said...

cameron highland

Cute MuM said...

frase hill

Cute MuM said...

bukit tinggi

Cute MuM said...

genting highland

Cute MuM said...

tue jerlah kot.. takper ker jawab banyak kali nie? heheh..

Izzatul Iman said...

Cameron Highland

p/s: boleh teka lebih dari sekali tak?

Izzatul Iman said...

Genting Highland

Izzatul Iman said...

Bukit Bendera

Rusiah_Hazri said...

baru nak teka, nak dapat hadiah, ada pulak pesanan bawah tu...

Huda said...

cameron highlands sy teka :)

manggosteen said...

cameron highland!

nanakimie said...

genting highland:)

nanakimie said...

boleh teka banyak ke sis?hehehe...

xgenting..fraser hill:)

Nur Ezzat said...

uk kot.. haha..tak pon korea~

aisYah (", said...

nk seb0k teka lg b0le x?

msti pegi kt kwsn bukit ni..
genting, camer0n or fraser?
hehe..

nadratul said...

Cameron Highlands kut , huhu . Idaman hati ye

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015