CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Sunday, January 6, 2013

Tempat berhantu di shopping

Pagi tadi kami dah gerak ke Melaka
sarapan pagi kat Mee bodoh 
bukan main ramai lagi orang 
tunggu je lah sampai dapat turn meja

 

lepas tu gi jusco baru
asalnya ayahnas nak cari seluar Pj 
tapi yang sangkut beli ibuayulah 

dan tempat BERHANTU kat shopping ni
dah tentulah kedai XXXX
 
Kalau masuk sini tak cukup sejam
kalau satu keluargalah

kalau ibuayu masuk sekejap je
sebab dalam otak dah fikir nak beli apa

jangan kalau ayahnas yang masuk mengalahkan perempuan
bukan main lama dia pilih

kenapa berhantu
sebabnya kalau masuk sini 
mesti beli
tak banyak mesti sikit

kalau gi shopping lak mesti nak singgah sini

kalau anak2 dah beli apa2 kat sini pun
tak sampai hati nak melarang

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"


 ni ayahnas dan ibuayu punya
rujukan untuk mengajar



ni ibuayu punya
kat rumah ada lagi belum abis baca dah beli baru

 
 

1 comments:

@lfidah @dim said...

dah lama tak makan mee bodoh tue.heeee...