Saturday, January 12, 2013

Bila lebih ceria bila tak ke sekolah

Semalam badan dia dedau je

sekali tu pagi tadi tengok macam panas

alamak tak ke sekolah lah pagi ni

saja tanya faiz
aiz demam gi rumah mak ya

wah bukak mata yang masa tu malas bangun

tapi ibu call mak dulu tau kalau mak kata tak boleh aiz gi sek 

terus dia geleng hehe

lepas call kak enon kata  nak tumpangkan faiz
saje tipu faiz mak kata tak boleh

masam je muka

lepas tu beritahu mak kata boleh cepat bangun
wah terus bangun je
mulut terus tak berhenti bercakap
along dia siap perli tanya
ya ke aiz ni demam

takpelah rasanya dia ni demam rindu dengan mak dia

dalam seminggu ni hari 2 kata nak gi rumah mak
dah ibu dia sibuk meeting bilalah sempat nak hantar
petang khamis tu hantarkan kejap bukan main suka dia....




malam tadi gi klinik
masa balik dr rumah mak enon memang tak depa
bila nak malam mula rasa panas



cepat sembuh ya anak ibu
isnin nak gi sekolah

1 comment:

nik ros said...

moga cepat sembuh :)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015