Saturday, January 12, 2013

Alhamdulilah akhirnya tamat belajar

last exam 29 hb 12 2012
baru sempat nak post entri
*************

Orang yang melihat tak sama 

dengan orang yang merasainya kan

ni entri pertama masa ibuayu kat 



alhamdulilah selesai 4 tahun

berjuang belajar sambil bekerja

berjuang dengan keluarga
bayangkan masa tu beranak kecil 
si faiz tu


pelbagai saat manis saat pahit

berkecamuk dengan exam
bercelaru dengan assigment

dan alhamdulilah 

tak pernah pulak mengambil peluang membuat asgment di sekolah

tak pernah pula baca modul masa free
(kalau baca pun tak masukkepala kot masa tu)

tak pernah lagi mengabaikan keluarga
dan sanak saudara jika ada kenduri kendara
walau saru dengan asgmnt dan nak exam
masih memenuhi undangan
(kecuali majlis masa exam tak dapatlah nak datang) 


kehidupan bagai diatur-atur
dan jelas semuanya dengan izin Allah

sekarang ni tinggal tunggu keputusan akhir

..............

6 comments:

Ibuhani said...

Gd luck n smoga mndpt result yg baik! Sesungguhnya bljr semasa anak2 kecil adalh satu pengorbanan yg bukn mudah! K.ani pn pernah rasa ms tu huda form 1, fara drjh 3 n nana tadika. Smpi ms dlm perjlnn ke kuliah menangis2 hiba bila nmpk knk2 dgn family bersuka2 di hr minggu sdgkn kita ke kuliah!

nik ros said...

seronoknya. dah abis yea.hope dapat keputusan yg baik :)

ibuayu said...

terima kasih kak ani..betul tu yang belajar ketika berkeluarga je yg rasa situasi kita kan

ibuayu said...

nik: rasa betul2 merdeka

Rusiah_Hazri said...

Ooo...dah habis bjar rupanya...haha...

ALoNa CintamaniszLite said...

yg pahit akan manis akhirnya..(wlpn tak pahit sgt kot, kak?? hehe)

tahniah..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015