CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Sunday, January 6, 2013

Alahai anak ibu...

Hari Jumaat

dah lah ibuayu yg hntr fauzan and faiz

jalan jem otw sekolah gauzan

bila kat sek faiz dia mcm biasalah taknak turun

ibuayu nak ambil dia 
dia lari ke belakang

asyik sebut tak nak sekolah

asyik sebut nak gi rumah mak

jenuh kita ckp ptg balik sek gi rmh mak

tapi taknak phm pun...

malam tadi kak enon call (pengasuh faiz)

tanya kabar dia nangis tak

n kebetulan dia yg angkat phone lagilah

nak gi rmh mak je cakapnya


masa kak chik layan dia jap

siap ckp

tolonhlah kak chik nak gi rmh mak
nak gi rmh mak


so sebab dia x nak keluar ibuayu pun duk kat kerusi belakang

cakap2 pujuk2

sebab tengok budak lain ok je

takde yg menangis lagi

bila.pujuk dia pelok kita

apalagi ibuayu pun terus dukung faiz hantar kat cikgu dia

meraunglah budak tu

siap cakap taknak cikgu huhu


apalah anak ibu ni bilalah nak ok

nasib baik sabtu ahad cuti

kurang ragam dia sebut tak nak sekolah je




0 comments: