CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Wednesday, January 2, 2013

Hari Pertama faiz ke sekolah tadika amira

Bangun pagi dia yang semangat bangun

kejut ayahas dia yg jawab

suruh dia tidur dulu awal lagi
nak 6.30 br kejut faiz

semuanya ok
ngadap tv makan honey star
minum air...
so harapnya takde masalah


ibuayu bawa dia gi sek ibuayu dulu

lepas punch card
keluar hntr dia ke sek

masa turun kereta dah rasa mood dia lain

aiz tak nak sek
buat dono je
berbual2 dgn dia

siap pujuk ptg nanti 
kita gi rmh mak ya


sampai tadika ramai ckg sambut
dia taknak salam

lepastu suruh apa pun tak nak

sabar jelah

dia dah menangis masa tu
sama dgn dia ada dua tiga org menangis sama

puas pujuk tapi rasanya memang x jalan



so ibuayu ckp kat cikgu dia 

saya tinggalkan ya

dengar juga suara dia nangia tapi keringkan hati je


bila balik ayahnas ambil
so kat rmh ni x sbr nak tgnk reaksi faiz

bukak je pintu terus cakap aiz suka gi sekolah

alhamdulilah...dengarkan je dia berxwrita

harap2nya esok pun oklah

gambar bwh ni dah happy