CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Tuesday, January 1, 2013

Kalau tak tahun baru pun ini azamnya

Takde kena mengena dengan tahun baru

tapi ada kena mengena dengan sesi persekolahan baru

dan sebsb ibuayu dah abis belajar


"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

insyallah ..
ada beberapa perkara yang hendak dikejar tahun 2013 ni

yg pertama

buka sesi persekolahan ni nak cuba

masak dirumah sebanyak yg mungkin

nak cuba kurangkan makan diluar

kalau ikut kos dengan kami berempat ni lebih jimat beli je

tapi nak jugak jaga kualita makaanan yg diambil


yang 2-3 tu biarlah rahsia...

insyallah kita mampu berdoa Allah yg menentukannya setelah kita berusaha

amin

1 comments:

AzLiN SaFeNa AzIhAR said...

hi...salam perkenalan dan selamat tahun baru... menarik dan cantik blog u ni.. feel free visit my blog dan follow me.. www.azlinsafena.com tq