CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Thursday, January 3, 2013

Air mata mengalir lagi

walaupun semalam kata seronok 

tapi pagi tadi nak gi sekolah dia meragam

aiz nak tidurlah
aiz nak gi rumah maklah

rumah mak seronok
sekolah bosan

buat bodoh je bila dia cakap
nasib baik kat tv pagi2 dr pkl 6 hingga 6.30 ada upin ipin

6.30 hingga 7 pg ada boboiboy

kiranya pujuk bangun,mkn and mandi sambil layan tv

masa naik kereta nangis jugak tak nak gi sek

ayahnas yg hntr lak kali ni

call ayahnas tadi

airmata faiz keluar 
ayahnas angkat je dr kereta ke tadika

rupanya ramai jugak yang nangis

tengoklah hari ni apa lak coleteh dia...
sebagai ibu dan ayah hati kena kering

sapa tak sedih tgk anak meraung
tapi apa yg kita buat 
demi kebaikan anak kita akan datang




1 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

hehe...kekadang faktor lain adalah terjangkit dari kawan yg mula menangis. Sorang menangis...yg lain leh terjangkit. Mula pikir yg bukan2 dan mula tingatkan mak ayah. Maklum ler..besar2 ni imaginasi dorang mcm2, hehe..kan cikgu??