Saturday, April 27, 2013

Terlupa anak sendiri rupanya kidal

Hari Rabu hari tu fauzan balik sekolah

dia mengadu tangan kanannnya terseliuh

muka dah berkerut semacam

ibuayu tgk macam bengkak sikit

sian pulak


masa dalam kereta tu dalam hati dah berkata


sian anak aku macam mana nak tulis ni

(petang tu dia ada tuisyen)

tiba-tiba terkeluar dari mulut fauzan

nasib baik jan kidal kalau tak mcmana jan nak tulis


haha ketawa dalam hati

memang terlupa sangat si bujang ni kidal


malam tu bawa gi urut

alhamdulilah tak serius swngat

peringatan lain kali

apa2 letak ais dulu  mcmana tu pun terlupa

















2 comments:

nik ros said...

kalau tgn kiri yg kena susah jugak nak menulis. adik nik pun kidal

zarena heeney said...

mcm mana blh terseliuh tu

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015