Saturday, April 20, 2013

Bila si isteri di goda

kuat betul godaan kali ni

dah selalu mengelak

entah kenapa 

macam tak berjaya

"
"
"
"
ayahnas lah yg mengodanya

ibuayu ni dah bertahun tak beli benda ni

tapi ayahnas ari tu tanya

memang lah takde

so masa beli barang  rumah ternampak benda ni

teringat suami teringin

so sebagai isteri YMP

belilah utk suaminya

dan sekarang ni bukan suami je yg nak

siisterinya pun dah tergoda dan ketagih sama

nama benda ni pun dah terasa di mulut
belum bancuh lagi

hahaha
rumah ibuayu selalu yang ada milo teh n kopi

so ni ahli br kami


panas2 ni bancuh dengan ais ..

sedapnya

2 comments:

Norlizayati Othman said...

MMg tak de kt rumah. Tp tgk n ni jd terliur. :p

adianiez AIDA said...

aida memang ketagih nes ni!
time pregnant langsung tak minum, asben haram kan diminum hi hi hi...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015