Monday, January 24, 2011

Dah ambil insuran nyawa?

Pada sesiapa yang belum ambil eloklah ambil
semua orang tahu insuran ni banyak faedahnya
tapi ramai orang berkira bab nak keluarkan duit untuk beli polisi insuran
beli cadar,beli kain baju semua tak terasa 
tapi bila ambil polisi ni ramai yang berkira

Ayahnas ni agen insuran sambilan
Alhamdulilah kiranya ayahnas dapatgak menolong kawan2 yang ditimpa kesakitan
Tahun lepas kawan ayahnas kena strok
and dapatlah dia claim berdasarkan polisi yang diambil
masa ibuayu tengok cek tu dalam 4000 ++ jugak
itu claim yang pertama ada yang selanjutnya
ialah duit tak boleh beli kesihatan
tapi sekurang-kurangnya dapat gak membantu untuk mencari penyembuhnya

Ini juga penting kenapa kita perlu ambil polisi insuran
dengan orang yang dikenali...
bukan apa...apahal semuanya senang..cuma cepat atau lambat bukan kerja agen tu tapi
itu kerja syarikat insurans...

Dan pada hari Jumaat baru2
nek kiah kata ada surat kat rumah dia
and bila bukak
tersangatlah terkejut
terperanjat 
dan tentulah gumbira
sebabnya
"
"
"
"
"




alhamdulilah dapatlah dalam 2k

ayahnas yang suruh ambil polisi ni...
3 tahun dapat faedahnya
 disaat2 begini ada juga rezeki yang mendatang
kalau sesiapa berminat nak beli polisi insurans
bolehlah contact ibuayu
ibuayu ni macam PA pada ayahnas...

3 comments:

sonata anak kancil said...

salam...ade juga polisi seperti ini...sakit tak tahu bila...last year cikgu Sonata terpaksa operate...alhamdulilah semuanya covered by insurance

Ummi Eisya said...

dah amik gak..semua dah cover..alhamdulillah..

adianiez AIDA said...

yes. perlu. aida da amik utk anak2 & hubby.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015