Tuesday, March 2, 2010

Telefon bimbit punya cerita




Telefon ni dah berusia setahun lebih..
Entah kenapa 2-3 bulan ni betul2 buat perangai
Ada je yang rosak..
So far dah berhabis 400++ untuk betulkannya..
Tapi la ni rosak lagi faiz dah cabut butang kat keypad ..kalau nak betul kena ganti casing..
Aduhh tahap kesabaran terhadap hp ni dah melampaui batas..
"
"
So ni hp untuk 012
dah lama pakai hp murah ni
"
"

utk 019 bagi menggantikan hp yang rosak tu pinjam atuk mail punya

tak de makna pakai hp mahal2 kalau sekadar nak menyakitkan hati..
Baik pakai hp murah ni..tak pernah rosak lagi..jatuh berderai pun tak rosak..

2 comments:

Ibuhani said...

hehehe....pd k.ani call dpt masuk n kuar pun dah ok dah...

honeylanz said...

salam kenal..hp kalu rosak..susahnye...sbb hp skrg penting ;). btw thanks sbb join contest kira & menang tu. all the best.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015