Saturday, March 27, 2010

Air JAmbu


Air Jambu ni memang dah lama glamour kat KL
Tapi kat MT ni baru tahun ni ada yang menjual..
La ni ada 2 gerai rasanya..
Tapi gerai jambu ni rasanya yang paling sedap..
Semalam ayahnas beli 2 gelas je..berebut ibuayu dengan fauzan
hari ni ayahnas beli sampai 4 gelas..kononnya satu tu untuk Faiz.(mana boleh faiz abiskan air tu)
Sedap ..asam boi pun tak kedekut kalau kita minta special
Kedai ni depan klinik MT...

3 comments:

a kl citizen said...

elok juga sebagai ubat denggi

aiDieNa said...

Hari tu kat Angkasapuri.. lori bergerak jambu nie kasik buah & air for free.. nak banyak mana pon boleh.. best!

eynda said...

Air ni memang sedap...menyegarkan...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015