Friday, August 28, 2009

Seronoknya............

Seronoknya cuti sekolah dalam bulan puasa ni.


* Sampai tak tahu nak buat apa..asyik bersantai je.

* Macam-macam rasa nak masak.(mood rajin)

Masa tulis entri ni baru pukul 4.30 pm tapi ibuayu dah siap masak (Nak tahu apa tunggu entri selepas ini) ...So nilah masanya gi menyinggah rumah kawan2..cari resepi untuk esok.

Tapi ada cerita gak yang tak seronok.
"
"
"
"
Kami tak sempat nak bangun sahur.Rasanya dua handphone telah disetkan waktunya tapi tak tahulah kenapa kami tak dengar .Sedar2 dah pukul 6.10 am.Kami takpelah tapi fauzan aduhhhh...janganlah tak sedar lagi dilain kali..

2 comments:

payarumput21 said...

Salam IbuAyu...

Wah.. santai abis ek.. :)

Bab tak terbangun sahur tu.. adatla.. nak kata apa.. letak la 10 timer pun.. kalau dah kata bukan rezeki utk sahur ari tu.. memang tak de..

Apa2 pun.. selamat berbuka..

p/s - kita pun tak sabar nak berbuka dah nie.. sejam je lagi.. huhu..

a kl citizen said...

tak niat dulu kut sebelum tdo nak bangun kul berapa...

saya selalu niat dulu nak bangun kul 4, minta Allah kejutkan
alhamdulillah Allah tolong

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015