Friday, August 28, 2009

Bab makan

Orang beli BM ibuayu pun beli padahal ibuayu bukan pandai masak pun.Orang yang jual tu buat macam senang je..tu yang beli..Beli secara kutu tu yang ok je.Dah berapa kali buat belum puas hati sebabnya macam tak jadi sangat.Sampai la ni tak jumpa tepung roti kat melaka sampai la ni.Masih menggunakan tepung gandum..cita-cita nak buat pizza akhirnya tercapai..tapi cheese tu macam salah je..yang penting habis............

Dah berapa hari fauzan asyik merengek nak gi bazar ramadhan.tapi kat sini asyik hujan je.So petang tadi hujan2 pun kami berdua redah jelah..Ibuayu memang tak bawa dompet.kat kocek seluar ada RM 34 je..So hasil penjelajahan tu ibuayu berjaya belanja RM11 je....Berjaya kawal nafsu


Kat bawah ni Me Bandung hasil masakan ayahnas untuk kami sekeluarga berbuka .Sedap.........

2 comments:

MRS. K said...

haiii... salam ramadan.. sedapnya mee bandung.. my feberet..

ibuayu said...

MRS.K : salam..samale dengan my husband.Pantang jumpa

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015