Sunday, September 1, 2013

Kursus TMK dalam BM di Hotel Katerina Batu Pahat

lama betul tak pergi kursus luar Melaka
dan sebenarnya memang dah lama tak kursus BM
ialah sebelum ni selalunya gi kursus
yang berkaitan dengan PSS je


anak2 ayahnas tolong jaga
makan minum memang tak risau
ayahnas boleh beli
so pandai2lah ayahnas jaga anak2 ya

jam 10.30 tunggu member kat sek men malim
tak kenal pun akak tu
cari berdasarkan nama kursus
gi berdua dengan dia
alhamdulilah sekepala

so akan berkursus lah ibuayu 3 hari ya
masalahnya sekarang kami kursus TMK
tapi line tenet kat sini macam sibuk
nasib baik ibuayu bawa U Mobile sendiri
itupun slow gak huhu


aduhai hai baru gi semalam 
dah terasa rindu 
dengan insan2 tersayang ni






3 comments:

nik ros said...

yea la. jauh tu la buat bertambah rindu kan :)

ALoNa CintamaniszLite said...

selamat berkursus ye, kak..
Dh nak abes dh kan...
Takpe, we chat kan ada...hihi..

Lelord said...

Hehehee dekat dh ngan umah lela

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015