Wednesday, September 18, 2013

First time gi Daiso


O

Orang lain dah lama tahu kot
Ibuayu je yang ketinggalan
Baca beberapa blog asyik cerita shopping
Di Daiso je
So cari gak mana Daiso kat Melaka ni

Rupa2nya ada kat AEON Jusco baru
Berhadapan dengan cinema

Yang bestnya semua barang RM5
Kena pandai pilihlah
Tapi memang syok barang cantik2

3 comments:

Emy Omar said...

Kat Mahkota Parade pun ada Daiso kak..saya suka pegi barang2 dia comel2.Cuma kena pandai2 pilih supaya apa yang dibeli itu berbaloi dgn nilainya

ALoNa CintamaniszLite said...

sy pun tak penah pi lagi.
Mgkn nanti gi kat penang...nk tgk apa yg best, hehe..

adianiez AIDA said...

aida memang giler beli brg daiso ni. daiso kat jusco bandaraya & daiso kat mahkota parade. dua-dua aida terjah bila-bila suka :-) terbaeeek brg nyer...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015