Sunday, September 15, 2013

Sukan Sekolah Faiz

Sepatutnya majlis bermula jam 8.00 pagi
tapi adatlah nak uruskan kanak-kanak riang  bukan senangkan
jadinya dalam jam 9 pagi gak majlis bermula
dimulakan dengan lintas hormat
anak2 ni akan buat persembahan depan ibu bapa mengikut rumah masing2

faiz rumah HIJAU
mestilah HIJAU
kalau tak harus menangis dia
itupun sebab dah bagitahu guru kelas dia
mintak masukkan faiz rumah HIJAU

dia nyanyi lagu TEGAR yang diubah suai seni katanya
Kita yang dulu
bukanlah sekarang
 cita2 ku menjadi juara
dulu ku kalah
 sekarang alhamdulilah

rumah merah kau jangan nak perasan
rumah biru kau jangan berangan 
rumah kau jatuh pengsan
rumah hijau jauh ke depan

macam tu lah lebih kurang bunyinya
tapi faiz tak nak nyanyi pun
pandang orang and gigit tali seluar
alamak frustnya
berlatih kat rumah bagai nak rak
 
 
 
 
 
 
lepas tu baru bacaan ikrar dan doa
kemudian baru acara sukan dijalankan
 
faiz masuk masterchef
bawa kasut lari kat kawan
 
laju gak dia lari masa tu
risau gak dia buat perangai gigit tali seluar lagi hehe


 gambar takde pulak sebab kitaorang ambil video



ni acara terakhir
acara tarik tali 
rumah HIJAU dapat no 2

 
 
 

3 comments:

Emy Omar said...

Malu kot dia kak..tengok orang ramai

ayu Ismail said...

Entah malu ke apa..geram betul

ayu Ismail said...

Entah malu ke apa..geram betul

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015