Thursday, December 17, 2009

Pantang letak

Faiz ni suka sangat kacau orang tengah sembahyang...kalau kita letak sejadah dia pun cepat2 nak duduk and nak bersolat..Macam faham2 je..tapi dia tahu pulak arah kiblat tu ikut sejadah yang dibentangkan.



dah selesailah tu
Semoga anak ibu akan menjadi anak yang soleh..AMIN.................

5 comments:

hans said...

amin
moga anak akak menjadi anak yg soleh

naz ilyn said...

salam..budak2 mmg suka ikut apa org besar selalu buat...pendedahan awal adalah yg terbaik...insyaAllah.

Sidratul Muntaha said...

samalah cam aqil
tpi aqil lagi ganas
kacao org solat
aduyai!!
nak2 bpk dia..
siap naik atas bahu ler blkg ler..

Azmiezas said...

Bagus lah tu..Anak I, 4 tahun dah boleh solat dah. Dulu dia pun mcm ur son suka duduk tengok org solat n pantang bentag sejadah..mcm ni lah...so biar kan jer..

HonEyBuNNy said...

aminn..semoga dia jd anak yg soleh ya ibu...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015