Sunday, December 13, 2009

SWEET moments contest by lensaMama





Contest dari Sweet Moment Contest by lensaMama

kebetulan selepas gambar ni diambil terbaca kisah contest ni..
Jadi gambar yang dipertandingkan ialah
"
"
"
Muhammad Faiz haikal Bin Mohd Nasri
1 tahun 3 bulan
Ni first time faiz dapat makan aiskrim dengan sepenuh jiwanya.Selalu suap sikit-sikit je
Dia dapat pun aiskrim yang tinggal sekerat
Genggaman aiskrim tu memang kuat....
Menikmati sungguh aiskrim yang dimakannya.

Jadi untuk sesiapa yang nak joint contest ni kenalah ikuti syarat-syaratnya

klik HERE


8 comments:

h4ni3 said...

sedapnya dia makan eskrem.. aunty nak cikit! hehe

a kl citizen said...

assalammualaikum ibu ayu

comel sungguh
harap2 menanglah ya

ibuayu said...

h4ni3: ibuayu minta pun dia tak bagi.Dia genggam kuat2

a kl citizen : terima kasih..

hans said...

comel giler budak nih
macam nak curi ais krim dia jer
haha

Hajah Nafisah bt. Haji Md. Noor said...

salam. hai seronoknya org ada baby. kita lama dah. anak dah besar panjang, tunggu dpt cucu lah pl. lamanya lg. anak semua duk belajar lg. tgk jee ler...

mother of two said...

wish you good luck!!

UmiDAnisH said...

nak sikitla eskrem tu... gudluck yer

Azmiezas said...

I follow u jugak yer..Ibuayu...

ur baby so cute..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015