Saturday, December 26, 2009

Contest:Teka duit syiling

====Sticky Mode========

Contest yang ibuayu nak adakan ini sebagai menghargai kenalan2 di blog yang banyak memberikan kata semangat ,dorongan dan cadangan di saat ibuayu memerlukan...


syarat-syaratnya:
contest ni terbuka kepada semua...
tkalau nak add follwer boleh tak add follower pun tak pe...
kalau nak promosi kat entri anda boleh tak nak pun tak pe
Tapi teka hanya sekali je ye

Hadiah belum tahu apa
Yang pasti ibuayu akan cuba cari sesuatu yang istimewa bila ibuayu ke Bandung Sabtu ni..

jadi jemputlah teka berapa jumlah duit syiling yang ada dalam bekas ni..
Peneka yang tepat atau paling hampir dikira pemenang
"
"
"
Duit ni sebenarnya hasil pengumpulan duit ayahnas yang bersepah2 dalam laci(keh3)
So ibuayu ni kira penabungnya
Sila beri jawapan dientri ini ye. Jawapan anda hanya akan dipublish setelah ibuayu balik dari Bandung....Tarikh tutup 25-12-2009 jam 12.00 pm..

8 comments:

a kl citizen said...

assalammualaikum

wah , ibu ayu pun buat contest gak...

saya teka ya..

RM 145.35

... seronoknya dapat gi bandung.
semoga selamat pergi dan kembali

MRS. K said...

nak teka

RM123.40

eynda said...

Gud luck...susahnyer nak kira duit tu... :-)

MamaDamia a.k.a Haiza said...

nak teka gak...saya teka ada RM 167.00 hengget...this my link

http://mamaadablog.blogspot.com/

naz ilyn said...

salam...saje jer ni nak cuba...ehem RM200

NaNa YuSoF said...

hai ibuayu...
NaNa nak teka ea..
errrmmmmm....
RM125.00
hehehe..

Rusiah_Hazri said...

Rm26.40...

::Mamalyna:: said...

kak, saya nak teka...jumlahnyer ialah rm318.10....harap2 betuller..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015