Sunday, December 13, 2009

Taman rekreasi

Rasanya dah begitu lama ibuayu tak bersantai kat taman rekreasi ni
Faiz pun belum pernah dibawa ke taman-taman begini inilah pertama kali..
Macamana boleh ke sini ye..
Sebelum ni ibuayu asyik duk kat kg..Kak chik ( anak kak enon yang jaga faiz) ada sms nak jumpa Faiz kalau balik MT.
So petang tu ada lapang bawalah faiz ke rumah kak enon ni...
Sampai rumah kereta takde..along je ada ..tapi dia kata mak gi sg udang..
So malas nak patah balik coz ayahnas pun takde maka kami ke taman rekreasi bukit beringin..and kebetulan sangat kak enon and family ada kat situ...

Ini wajah kak enon yang banyak berjasa kepada kami sekeluarga.. insan yang sudi menjaga Fauzan,Alia and Faiz...Wajah belakang tu angah (anak kedua)

Ini kak chik and baby adaa..Anak kak enon ni 4 orang perempuan...Tu yang faiz suka tu

Aksi faiz di taman permainan


2 comments:

a kl citizen said...

assalammualaikum

best dapat jalan2 si Faiz ni ya...
mesti manja si Faiz ni

ibuayu said...

a kl citizen : memang manja dengan mak jaga dia.Kalau dah kena dukung ibuayu ambil pun dia tak nak.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015