Saturday, December 26, 2009

Jakarta-Puncak -Bandung Part 5

25/12/2009
Sekejap je dah 6 hari ..
Sarapan pagi dan sesi bergambar di lobi



Selepas check out..singgah di Mangga Dua..kemudian buat kali terakhir makan nasi Padang di jakarta..Jalan lenggang sebab cuti krismas tapi kota Jakarta di banjiri air.mana tak kata pak agus jakarta cuma 8 meter dari paras laut..

Sedih pula untuk meninggalkan Kota jakarta..Seronok dengan agensi di sini..Pak agus very gentlemen....Disebabkan beg kamia banyak dan timbang secara individu ia menyebabkan banyak masa diambil.keadaan begitu kecoh dan agak tegang..Tapi nasib baik ketua rombongan kami pandai handle..Akhirnya kami di gesa untuk cepat pergi kapal terbang kerana pintu hendak di tutup...bayangkan dengan ahli rombongan 40 orang..masa tu nak bagi pasport..masa tu nak bagi tiket...Terus tolak tuk mail ..and jaraknya lebih kurang 100 meter...tak pernah rasa letih dan kelam kabut..nasib baik tak kena tinggal kapal terbang..Pergi dan balik ada je halnya..

Alhamdulilah..Akhirnya jam 6.10 ptg kami selama tiba ke tanah air.................................

3 comments:

-iLLa- said...

ibu ayu..pasni haruss illa ke jakarta plak..ekkee..sonok eh jakarta..ari tuh x sempat daaa..

Shais said...

seronoknya pi bercuti.....barang pun murah2 kan.

ibuayu said...

iLLa: seronok..rasa jadi jutawan jap kat sana...keh3

shais : betul tu..barang dia murah..ialah kos buruh dia rendah.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015