Tuesday, December 16, 2014

Sehari ke Teluk Intan,Kuala Kangsar Dan Ipoh

Pagi2 lepas suboh kami dah gerak
Anak2 bab jalan2 pagi2 ni diorg suka
ialah bentang toto kat belakang
lelap dua beradik tu

dalam pkl 10 lebih kami sampai ke Teluk Intan
kami gi makan dulu
Medan Selera dekat Stadium
ada kedai lauk minang
memang sedap2 lah

kemudian baru singgah  teluk intan
memang plan nak bergambar
 di menara condong
tapi masa kami sampai ada karnival kat situ
ada khemah semua
so x dapatlah nak bergambar cantik2


dari sana kami terus ke Kuala Kangsar
pusing2 kat pekan tu
then kami makan laksa
kat medan selera laksa
banyak gerai kat situ
panas2 pekena cendul jagung
and abc
sedapnya



lepas tu baru kami gerak ke Ipoh
kami stay sana semlm duk homestay
sewa dia rm 250 
bilik 3 tapi rumah sebijik 
bukan maun besar lagi
rumah ni kat area Maktab kami

kalau masuk 30 orang pun luas gak

2 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

x masuk dlm & naik ke atas ke kak? bkn tinggi pun kan sbb atas2 tu tangki air :)

ayu Ismail said...

tak naik pun..bila penuh bawah tu hilang semua mood hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015