Wednesday, December 10, 2014

Rumah Terbalik di Melaka..jom singgah

Baru dapat info dr member
dia yang dah pergi
ibuayu cuma baru tahu je

kalau kat Sabah ada rumah terbalik
kat melaka ni
pun ada juga
tapi dianya bangunan kedai
dan dalam tu semua benda terbalik

Kedai di area Mahkota Prade
belakang hotel Seri Costa

So pada pelancong yg mai Melaka
dah ada tempat baru nak tuju





ni share gambar member
ita aku ambil gambar kau ya
nanti kalau ibuayu dah gi
lagi banyak gambar
yg ibuayu tunjuk

dapat je tahu ada benda ni
aduhai meronta2 jiwa nak gi

ayahnas
abis MsKPP kita melancong melaka ya

* naik river cruise
*nak gi zoo malam
* nak gi rumah terbalik ni

hotel kita duk rumah kita je
hahhaha

4 comments:

Chekgu BaniHassim said...

Destinasi wajib singgah ni kalau ke Melaka...

SYANI said...

Thanks for the info.. Baru tahu kewujudan tempat ni.. Nanti pegi Melaka boleh singgah.

Emy Omar said...

Best ni kak..boleh try pegi ni.Sebelum ni tak tahu pun kewujudan tempat ni huhuhu

ALoNa CintamaniszLite said...

wah....tambah lagi satu tempat yg saya nk gi kalo balik kampung arwah mak kat melaka selain kompleks hang tuah ke apa nama nya tu, galeri kapal selam.....
tapi tak tau bila laa nak gi nya ntah, mm...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015