Saturday, December 6, 2014

Satu Daerah Satu Industri : SSDI di MITC


Ibuayu gi 2 kali
kali pertama gi memang nak makan2
kat gerai2
and nak cari me sanggul udang

kali ke 2 gi 
ayahnas x turun
ibuayu 3 beranak je
sebab nak gi beli lagi me sanggul
bagi ayu SSDI ni bagus
nak pomosikan produk bumiputera
tapi kali ni booth jualan x macam tahun lepas
tahun lepas macam lagi banyak

gerai makan dia pulak 
last year ibuayu gi pagi 
so makanan panas2
kali ni lak dah malam
banyak gerai makanan dah tutup

tapi tempat makan memang cantik n selesa






3 comments:

Emy Omar said...

Puas hati dapat makan macam-macam kan kak..yang penting dapat bantu golongan bumiputera mempromosikan produk mereka

adianiez AIDA said...

aida x pernah dpt gi.
asben keje... tiap kali sdsi, sure ada aje benda.
kak ipar ada join satu gerai.
dia jual jus air seaweed.
best nyer kalau gi :)

Fyda Adim said...

kak ayu, saya pernah pegi sdsi tapi masa tu nana kecik lagi.yang kali ni tak dapat pergi.

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015