Tuesday, December 23, 2014

PT 3 Fauzan Haikal

Siapalah tak nak tengok anak berjaya
tapi kalau itu keputusannya kita kena terima

Alhamdulilah
ada subjek yg Fauzan tunjuķkan peningkatan dr percubaan
ada juga subjek yg dia jatuh

menerima wasap keputusan 
anak
membuat ibuayu sedih
bukan kerna keputusan
tapi ayat fauzan
sorry ibu

dia tahu hati ibu dia
sebab tu tak tulis sorry ayah
hehehhee

takpe yang pentng dia  dah berusaha
bangga dengan kesungguhan dia
in sha Allah
semoga ini adalah langkah pertama
untuk yg lebih baik nanti
yang penting
ibu nak fauzan kejar dunia
kejar akhirat

menjadi anak yg soleh
bila fauzan kata tak nak minta mana2
ibuayu terima
biarlah dia duk depan mata
yg penting apa dia minat
kita galakkan

lepas balik tu kami buat sesi tazkirah
memberi semangat pada anak
menunjuk hala tuju
alhamdulilah dia pahan
ad3gan air mata ibu dengan anak tu biasalah

Go fauzan
SPM yang lebih utama
KITA
ada 2 tahun lagi
alhamdulilah selama ibu menjagamu
fauzan x pernah kecikkan hati ibu
itu lebih berharga dr segalanya



bab kontroversi PT3
tak payahlah ibuayu nak komen
memang ada pro and kontranya
cuma satu je
sebab anak2 99 ni adalah rintis
so
kekurangan memang jelas
tapi kalau perancangan lebih teliti
in sha Allah
ia akan lebih berjaya
tengoklah nanti macamana dengan anak2 KSSR ni
format uPSR pulak.


5 comments:

NzA said...

Perjalanan masih jauh itk fauzan. Jgn puus asa. Teruskan langkah ke arah yg lbh cemerlang. Ank sdara akak pn frust cz dpt 10a n 1c utk subjek sains...

Lynn Hamzah said...

salam perkenalan...dan terus follow...

good luck untuk SPM nie...insyaallah anak akak leh berjaya dgn cemerlang dalam SPM nanti...

Chekgu BaniHassim said...

benda rintis ni mmg susah pd mulanya....
nak biasakan diri memang akan memakan masa dan pengorbanan....

adianiez AIDA said...

apapun tahniah dari acik aida ye :)
teruskan usaha...
jgn tgk belakang dah!

nik ros said...

tahniah. walau apa pun resultnya.dah usaha. cuba lagi tuk spm nnt :)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015