Saturday, November 16, 2013

Setiap sesuatu itu ada sebabnya..

Dua hari lepas nek kiah
Masuk ICU nek kiah ditempatkan lak
Kat HDU

Ibuayu ingat pantau kat ICU 24 jam
Bolehlah nek kiah terus masuk ward
Rupanya tak
Kena step by step

so masa kat HDU nek kiah
Kena tahan lama gak
Sampai hr ahad tu pun nek kiah tak masuk ward lagi

Ibuayu lak terpaksalah balik sebab isnin tu dah sekolah

sedihlah jugak
memang niat nak jaga nek kiah

tapi tak kesampaian...

Dalam kesibukan sekolah
ambil kesempatan hari selasa petang kami gi IJN
bayangkan gerak pkl 5 pkl 6.15 sampai

So sekarang ni dah cuti sekolah
nek kiah masih belum dpt keluar ward
dan diberi kesempatan utk ibuayu
menjaga nek kiah

alhamdulilah suami sentiasa mengizinkan
anak2 begitu memahami

inilah masa utk kita berbakti
untuk ibu yang pengorbanannya
tak pernah berbelah bagi

Doakan nek kiah cepat sembuh ya
terima kasih atas doa dan ucapan kalian sebelum ni
walau kita tanpa ikatan
walau kita hanya berkenalan dimaya saja





1 comment:

Mirabeads azi said...

moga segera sembuh .....

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015