Monday, August 26, 2013

5 tahun hidup tanpa jam

Tajuk tak menahan

Biasalah ada orang jam tangan
Tu wajib pakai

Untuk ibuayu dulu2 memang mcm tu
Tapi sejak dah berkepit dgn hp
Maka suka hati nak pakai
Or tidak jam tangan

Tapi nak yang nak cerita ni
Pasalnjam di rumah
Kiranya mcm benda wajib gakkan
Jam dinding di rumah
Tapi kami ni entah knp
Sejak duduk rumah ni dlm 5 tahun
Tak guna pun jam dinding
Pernah beli juga tapi asyik takde bateri
Tak sampai sebulan terus x pakai
Konon nak beli jam yg mahal
Sama gak tak tahan pun
 

So sejak itu tak beli jam pun
Kami guna jam hp
Atau jam astro

Tapi hari Jumaat tu terbeli satu jam
Dr kaca mata kami cantik dan moden
Tengah offer rm 80
Tengoklah brp lama tahan
Tapi kalau dah tukar bateri banyak kali
rosak gak jadilah deco kat situ


3 comments:

inazamri said...

cantik jam tu

ALoNa CintamaniszLite said...

cantek jam tu....lain dari jam biasa..hehe.

nik ros said...

cantik la jam tu. kaler hitam dan merah menari jea

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015