Monday, August 5, 2013

Deko Bilik tidur part 2..Selesai mengecat




Siap juga cat bilik tidur kami


kiranya leceh jugak ya nak mengecat

kalau ikut ibuayu baik upah je

hehe dasar pemalas

ialah nak kemas lagi
penat tu

kalau bukan bulan puasa tak pe

tapi bukan ibuayu pun yg cat

ayahnas buat semua
so jangan bising2


ni bilik kami sebelum




Ni selepas

memang sukalah warna purple ni

cat ni jenis
sancora rasanya

kami pilih warna yg dibancuh

sebelah dinding ni cukup 5 liter

itu pun ada lebih

harga cat rm 60

lepas ni nak tukar cadar baru  pulak

Cadar pun bukan beli
ada org bagi
cerita kemudian ya



1 comment:

Eliss Mie said...

memang puas hati cat sendiri kan :)bila laa nak main cat lagi ni. hehehe. selamat hari raya :)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015