Sunday, June 6, 2010

Jom ke MeLAKa


JANGAN TAK BACA YE:


KenAPA ANDA PERLU KE mELAKA cutI sekolah ni:


* mELAKA Akan Menganjurkan SUKMA ke 13....

( jgn pandang rendah dgn SUKMA tau)

rasa bangga gak..

ialah bila round kat stadium Hang Jebat..

tak sangka melaka ada kemudahan sebegini..

kalau tak caya mehlah datang sini....

"

"


* kat melaka ni terkenal dgn makanan asam pedas and ikan bakar

(kalau rajin gi jengok entri ibuayu sebelum2 ni)

"

"


*tempat bersejarah ..memang bnyk

google sendiri ye...


Rasanya untuk rakyat melaka marilah sama2 kita sokong SUKMA di Melaka


Untuk luar melaKa ..tak rugi bercuti disini...

"

kalau hotel penuh...

chalet di Pantai balak pun sedia menanti anda...


entri kali ni pun bukan dibayar


tapi dengan lafaz bangganya menjadi ANAK MELAKA

rasanya promosi ini perlu dilakarkan


"MELAWAT MELAKA BEERTI MELAWAT MALAYSIA"

"

"


p/s : kalau ada yang nak minta tolong atau nak tanya apa2 and kalau nak gi melaka.. boleh tanya kat ibuayu..jgn segan2 ye....


2 comments:

chekgu BaniHassim said...

melaka dah byk maju sgt...
sy pon tumpang bangge dgn kmpg saye...
huhuhu

NaNa YuSoF said...

haha..
saya pon bangga jd anak kelahiran Melaka...
Melaka da maju..
da ada mcm2....
mmg xbosan kalu pegi Melaka...

p/s: family saya org melaka.. dok kt durian tunggal dan merlimau...

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015