Tuesday, July 16, 2013

Ramadhan 4 & 5: Iftar bersama keluarga di kampung

Hari Sabtu pagi pergi sekolah
Ada teknik menjawab paper bk

Lepas zohor baru balik rmh nek kiah
berbuka kali ni semuanya balik

memamng penuh and meriah
dengan makanan

org tua duk atas


anak2 duk bawah

menu utama nasi ayam dan me bandung

ayahnas yang selama ni jaga makan
hilang pantang
kalau dah penuh meja mananya x byk mkn
dan alhamdulilah
makanan tak membazir pun
lepas terawikh layan makan lagi.

faiz memang  tak sabar nak main pom pom dengan cousin






hari Ahad pagi pulak terus balik ke Masjid Tanah
ibuayu ada meeting dengan PUSTAKAM Masjid Tanah
ialah penglibatan sukarela
bermesyuarat dengan Datuk Talib
abis dalam jam 12
rezeki hari tu 
pihak PUSTAKAM bagi AJK kurma sorang sekotak
alhamdulilah











4 comments:

Lelord said...

Makan ramai2 yg makin selera kan

ALoNa CintamaniszLite said...

camtu laa kalo ramai...yg budak2 dok bawah, ye..hehe.
dulu kat umah mentua pun buat mcm tu..
tp sejak ramai cucu2 dh besar ni...kalo ada bukak pose kat umah mentua...mak sok bentang saprah kat ruang tamu tu panjang2...buat 2-3 hidang..hehe..

**wah...dominos pun ada laa...

ayu Ismail said...

Ya walaupun kecoh dgn anak2 tapi meriah

ayu Ismail said...

Tulah anak kecil2 semua duk bawah senang nak urus..hehe..dominos tu sebab ada anak buah yg jenis x makan nasi or me..hehe

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015