Tuesday, June 25, 2013

Kesihatan vs Kewangan

Yang mana satu jadi keutamaan
wang ke kesihatan

Kalau kata ada wang semua boleh jadi
tapi 
kalau kesihatan terganggu pun
x dpt nak buat apa dgn wang yang banyakkan


Tapi bila kita diuji sedikit dgn kesihatan
yang tidak baik
tentunya kita lebih menghargai nikmat yg pernah diberi

Bila kena demam je ni
nak makan pun tak selera
tekak payau je

Kena pulak malam demam tu
sampai mengigil kesejukan
tapi badan panas
rasa seriau kalau kena mcm tu lagi

Mohon diberi kesihatan yg baik
dan rezeki yg diberkati..amin

Rasanya demam ni sebab jerebu
dpt cuti hr isnin terus gatal nak ke kl
ni lah dapat kesannya




6 comments:

Emy Omar said...

Get well soon kak..take care

ibuayu said...

Tq emy..betul2 terkesan dgn jerebu ni

ALoNa CintamaniszLite said...

nak jaga kesihatan...perlu jgk kewangan..

nik ros said...

nik pun ada terkesan gak dari jerebu tapi nasib baik sakit tekak jea.

ibuayu said...

Betul tu alona sama pentingkan

ibuayu said...

Risaukan nak keluar rmh masa jerebu tu

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015