Sunday, June 9, 2013

belum buka sekolah jadual minggu depan dah penuh

Tajuk bukan main panjang

hari ni ibuayu nak ke PWTC
so cerita konvo tunggu sampai semuanya selesai

sekejap je dua minggu

masih aa juga kerja yg nak dibuat tertangguh

minggu depan jadual yg ada dah padat

ini tak termasuk yg x dijangka

sabarlah

isnin cuti berkonvo
selasa sek smpi ptg koku
rabu lawatann penanda aras ke smap labu
khamis jcard member hahaha
plan nak ganti posa
sabtu ada.ladap di smk alya al karim

ahad..masa ni lah dpt rehat jap kot

apa2 pun hanya mampu berdoa diberikan kesihatan 
yang baik untuk melakukan semua kerja ini

amin


5 comments:

Emy Omar said...

Tahniah kak...slmt berkonvo

wantie said...

tahniah... emmmm kita pun dari oum jugak.

ALoNa CintamaniszLite said...

tahniahhh...
konvo kat pwtc ye??

ibuayu said...

Terima kasih semua

ibuayu said...

Terima kasih semua

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015