Wednesday, December 26, 2012

Shopping utk 2 bersekolah lagi 2 memang ke sekolah

***jom teka masih dibuka ya***


apa2 je tajuk ya

jenuh nak paham

anak ibuayu ada dua orang

fauzan sekolah menengah

faiz baru nak ke sekolah tadika


yang dua lagi tu kamilah

ayahnas dan ibuayu

lepas exam hari tu

asyik merayau je beli barang sekolah

sebelum ni beli barang ayahnas and ibuayu

tapi hari ni baru beli barang fauzan and faiz


itu pun belum abis lagi

tempat shopping kami bersepah2

kat jusco
mahkota prade
kat kluang prade

haha
(kebetulan menziarah atuk atan)

kat masjid tanah ni lak belum lagi

tapi memang akan pergi kat cathay
and copy cent

tunggu ibuayu abis exam ya

baru shopping fasa kedua




menayang sikitlah kasut kami ke sekolah

ayahnas je belum dapat

cerewet betul org lelaki ni membeli

kalau dah berkenan jenama tu
jenama tu juga yg dicari

tu yg ke sana sini

belum dpt lagi

kalau kat mt ada dah lama terjah sini je




3 comments:

nik ros said...

seronoknya shopping :)

ALoNa CintamaniszLite said...

sy pun tak abes lagi membeli barang2 sekolah budak2 kat umah ni...adeii..

@lfidah @dim said...

saya pun nak beli brg2 sek utk anak saya..

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015