CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

klik..klik

Followers

Monday, December 17, 2012

Api-api steamboat and grill MeLAKA

Dapat tahu kedai ni dari member

sebelum ni kitaorg gi makan kat senawang je


bila tahu melaka dah ada
senang sikit nak gi makan

ayahnas memang suka kalau adq grill

kalau steamboat je dia x layan sangat

keseluruhannya

makanannya memang byk
boleh pilih nak sup ayam or tomyam

kami ambil sup ayam 

aiskrimnya pun pelbagai pilihan

nasi goreng kg dia memang sedap


kedai dia kiranya kat taman lagenda dekat dengan jusco bandarayq

masa kami makan tu dewasa dlm rm 25 kanak2 rm 10 faiz dia bg foc je...





1 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Tak tau laa bila nk balik melaka lagi..tp nama aje balik melaka...takde balik kampung pun...lalu aje. Segan nk tido umah sedara. mcm menganggu aje. dok homestay aje lah senang...huhu..

Sejak mak takde ni..tak tau laa...rasa segan je nk singgah umah sedara.