Monday, January 25, 2010

Solok Lada

Lama betul tak makan solok lada ni..rasanya last makan masa gi wedding rumah memer kat kuantan...
Ini pun jiran sebelah yang bagi..Thanks ye fizan...
Bilalah nak pandai buat solok lada ni



5 comments:

temp. housewife said...

salam Ibu Ayu,
tak susah nak buat sbb pakai isi kelapa, isi ikan, sedikit santan dan lada hitam. kemudian dikukus. google resipi sbb sy nak tulis kat sini takut pjg sgt.

ibuayu said...

thanks..insyallah ada masa ibuayu cuba lak..

eynda said...

My feveret...kalau beli nasi kerabu takde solok macam tak lengkap jek...boleh ketagih :-p

Pink dan Biru said...

hi mama!
come visit our little shop
http://pinkdanbiru.blogspot.com
see ya!

zh-ena said...

tak pernah rasa dan tak pernah nak buat pun

sedap ker kak ayu

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015