Thursday, January 21, 2010

Mana nak gi cuti ni..

Tahun Baru Cina sekolah ibuayu cuti seminggu..
Ialah cuti diberi..Isnin ,Selasa,Rabu(cuti peristiwa),Khamis and Jumaat (cuti ganti)
Seronoknya...tapi nak gi mana tak tahu lagi
Kuantan pilihan pertama..teringin makan sata kat tanjung lumpur..aduhh sedapnya..
Tapi ayahnas belum tahu apa2 rancang sendiri..
Jangan nanti ayahnas kata ..ada traninglah..
Patut ke raya2 gi traning bola.sBudak2 tu tentu nak balik raya....Keh3

3 comments:

zh-ena said...

lama nya cuti..kena plan cuti2 m'sia nie

eynda said...

Ibu Ayu...semalam ada hantar komen kat blog eynda kan...sorry eynda terdelete...gara2 nak approve dulu komen org dah jadi pening kepala...sempat baca tapi ingat dah approve...alahai nanti tinggalkan komen balik kalau nak la....nak resepi ayam tu kan? sorry ek...takut ingat eynda takmo terima komen pulak...hari ni dah takmau main approve2 dah...nyusahkan diri je kikiki...

[-suziey-] said...

best2 g holiday:)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015