Thursday, January 14, 2010

Bila M melanda..

MALAS

Bukan malas nak buat entri jauh sekali malas nak terjah blog rakan2..tapi malas nak...buat kerja sekolah....

Bila Faiz dah tidur lebih kurang pukul 9.00 mlm..bersemangatlah kononnya nak siapkan kerja sekolah
"
"
Mula-mula tu on laptop
lepas tu buka blog..terus terjah blog rakan-rakan
(ni je makan masa 1-1 jam setengah)

lepas tu buka Facebook
(kalau ada geng nak cit chat makan masa 1 jam lebih)
"
"

lepas tu mata dah ngantuk....
so

bila masa nak buat kerja sekolah...

tunggulah esok malam pula..macam tulah seminggu ni..
Harap-harap sabtu dan Ahad ni dapat selesaikan segala kerja sekolah

8 comments:

eynda said...

Kuat penangan blog & fb kan hehe..

naurah makwa said...

bahaya oo ood malas ni..samalah kita!malas sesajer..hehe

h4ni3 said...

semangat! semangat!
jgn malas
ehehehe

azi said...

hehhe..hanya yg melayannyer ajer yg faham....kehkehkeh...

Sidratul Muntaha said...

aik?
thun baru n malas sudah menjelma?

[-suziey-] said...

hahahaa..mcm sama la rutin kita mase jadi student dulu..ekekk:p seb bek rutin ni trjadi dh nk abis sem..kalu x mmg kantoi ler..ekek:p

temp. housewife said...

mmg kalau dah bukak blog dgn fb ni ambik masa yg lama sgt. sy pun dr lps smbyg zuhur sambung lps asar, lps maghrib sambung lg. hehe

ieyza said...

biasalah tu kan...kalau M dah menjengah..apa yang kiter rancang pasti tergendala...camner nak hilangkan M tu yek???tgh cari formula nie.....

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015