Wednesday, January 27, 2010

Makan malam

Cadangnya petang tu bila ayahnas balik koku dia ajak makan ikan bakar kat melaka..Sebabnya sebelum ni fauzan asyik ajak gi makan sana..At last disebabkan nak main petang so fauzan taknak pergi..Ibuayu pun ugutlah lepas ni jangan cakap ayah tak nak bawa....

So malam tu kami gi makan kat pantai puteri..apa lagi kalau tak pekena asam pedas and yong tau fu....aduh..sedapnya...Faiz lak baik sikit perangainya .Maka dapatlah kami makan dengan aman..
otak-otak ni fauzan sorang perabihkan


Asam pedas ikan pari and kembung
budak ni tak tahulah geramkan apa...

4 comments:

Ibuhani said...

pernah jugak makan kat sini, asam pedas dia sedap!

azi said...

hmm bestnya. Nanti balik melaka nak jugak pi makan kat pantai puteri ni..selalu pi pekena roti john jer....hehhe..ibuayu....saya org belah2 pantai puteri tu..hehhe..tp la dah merantau jauh ke utara...

[-suziey-] said...

perghhh layan asam pedas dan otak2..adeii lapo nih

hans said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015