Tuesday, September 15, 2009

Seharian yang sibuk

Pagi gi sekolah 7.30-12.30 :
Ada kunjungan sebuah syarikat yang ingin derma buku
(So sibuk kena layan tetamu,masuk kelas lagi)
"
"
12.30-1.30 : Balik awal ke rumah kerana nak gi BTP
(ada taklimat NILAM)
"
"
Perjalanan ke BTP di tengah hari sebegini menyebabkan mata ini mengantuk di tahap maksima
( rasa macam nak park kereta tepi jalan untuk tidur jap)
"
"
2.30 -5.00 : Taklimat NILAM
"
"
5.00-600 : Sekali lagi keletihan memandu di bulan posa begitu terasa
"
"
6.30 : Bersiap untuk ke Mahkota parade
"
"
7.05 : Sampai kat Mahkota terus beli roti
"
"
(dah plan makan ringan2 lepas shopping baru makan berat)
"
"
9.00 : Selesai shopping and terus makan asam pedas power.
"
"
10.30 : Sampai rumah dan terus menyiapkan diri untuk zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
"
"
(Shopping je tapi ibuayu masih takde baju raya....)

4 comments:

ArissaPutri... Moment in My Life said...

waa.. penuh tul jadual ibu ayu ari ni

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Beli lah cepat ...raya dah dekat niy..

rasanya puasa tahun ni memang penatkann...

ibuayu said...

arissaPutri: kalah PM kan keh3

azrina : sampai sekarang tak jumpa lagi

don'worry be happy said...

cpt teacher..rye nk dkt ni...teacher jgn lupe lak bg wit raya kat frh n khadijah n aina ye..group tuisyen...haahahahahahaah

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015