Tuesday, September 22, 2015

Bahayanya kaki bodek kaki kipas kaki ampu dan talam 2 muka

Apa perasaan orang yang jenis kaki ampu ni ya
Kaki bodek
Kaki kipas
Mengipas lak jenis air cond
Sebenarnya orang ni memang xde perasaan


Kalau dia buat untuk kepentingan diri sendiri je takpe
Tapi suka menjatuhkan orang lain
Suka nak kondem org depan bos
Biar di mata bos dialah sorang yang terbaik
Dialah sorang yang buat kerja
Dialah sorang yang tahu segala

Dan yang  paling dahsyat dahlah kuat mengipas
Jenis talam dua muka
Umpama dinding2 yang berbunyi
Suka melaga2kan orang
Gaya cakap macam nak menolong
Rupanya dibelakang mengutuk orang yang ditolong

Biarlah kita jadi diri kita sendiri
Biarlah kita x dpt apa2
Tapi jangan suka lihat orang lain tersungkur di depan mata...

Bila kita tahu siapa kita
Walau kerja dibuat x dibisingkan sedunia
Kita ramai teman dari kita ramai lawan






Perkara yang paling best kalau stress apa ya

Mestilah shopping  ...hehe

4 comments:

yanie yusuf said...

betul kata ada jenis orang cam baik dijauhi..

eima said...

biasa la dimana-mana ada org camtu janji kita tonjolkan potensi diri kita .... klu org burukkan kiat pun no point sbb mende tu tak betul kan

nik ros said...

org mcm tu ada kat mana2 jea kan. jenis kipas boss tuk diri sendiri tak kisah. yg tak best jenis nak jatuhkan org lain tu.mintak juah dgn org mcm gini

adianiez AIDA said...

sabo aje la :)

Copyright to Rahayu Ismail
Designed by UMIESUEstudio 2015